• Gwarancja i serwis


  1. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte w karcie gwarancyjnej dołączonej do sprzedanego produktu. 
  2. Skontaktuj się z nami, jeżeli stwierdzisz nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia poprzez formularz serwisowy mieszczący się pod adresem: https://form.jotform.com/serwiscobbo/formularz-serwisowy lub drogą korespondencyjną przesyłając zgłoszenie na adres IT Technology Poland Sp. z o.o. ul. Konopnickiej 7, 38-480 Rymanów, w którym umieścisz takie infomrację jak: imie i nazwisko, adres do zwrotu urządzenia, opis usterki, datę zauważenia występowania usterki.
  3. Spakuj urządzenie w sposób bezpieczny, tak, aby produkt nie był narażony na powstanie uszkodzeń podczas transportu. Czym jest bezpieczny sposób zapakowania? To sposób odzwierciedlający oryginalne opakowanie transportowe posiadające karton zewnętrzny wraz z wypełnieniem amortyzującym ruchy urządzenia podczas transportu.
Kliknij w poniższy przycisk lub zeskanuj kod QR i zgłoś serwis gwarancyjny.

frame.png
serwisgwarancyjny.png


    Kliknij w poniższy przycisk lub zeskanuj kod QR i zgłoś serwis pogwarancyjny.

    frame.png
    serwispogwarancyjny.png