-
Opinie
Weryfikujemy opinie. Pochodzą tylko od klientów, którzy zakupili towar.
Jak pozyskujemy opinie?
Każdy nabywca dowolnego produktu z naszej oferty otrzymuje e-mail z prośbą o wystawienie opinii o produkcie. Według wskazań UOKiK jest to "najprostszy i najpewniejszy sposób gdzie kupujący będzie mógł wystawić stosowną opinię o produkcie". Ten sposób weryfikacji również według nas daje gwarancję, że opinia pochodzi od klienta, który zakupił towar.
Wszystkie opinie są publikowane, zarówno pozytywne jak i negatywne.
Wystawienie opinii nie jest obowiązkowe. Klient ma czas na wystawienie opinii wynoszący 90 dni od daty zakupu. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji Opinii, w przypadku gdy:
- zawiera treści reklamowe lub inne treści o charakterze komercyjnym,
- nie dotyczy w całości lub części opiniowanego produktu,
- zawiera dane osobowe, teleadresowe adresy e-mail lub inne dane umożliwiające bezpośredni kontakt,
- jest sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności wzywa do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp.
- zawiera odnośniki do innych stron internetowych lub podmiotów innych niż www.cobbo.pl
- kupujący zwrócił towar.
Pojedyńczy zakup produktu upoważnia klienta do wystawienia wyłącznie jednej opini produktu.
Sklep cobbo.pl zobowiązuje się do opublikowania opinii w terminie do 14 dni od dnia złożenia jej przez dedykowany formularz otrzymany drogą mailową po złożeniu zamówienia w sklepie cobbo.pl.
- kupujący zwrócił towar.
Pojedyńczy zakup produktu upoważnia klienta do wystawienia wyłącznie jednej opini produktu.
Sklep cobbo.pl zobowiązuje się do opublikowania opinii w terminie do 14 dni od dnia złożenia jej przez dedykowany formularz otrzymany drogą mailową po złożeniu zamówienia w sklepie cobbo.pl.